Maritiem esthetisch ontwerp

De voorkant van de BYD Seal volgt het X-ontwerpconcept, met de indrukwekkende en dynamische taillelijn, wat de combinatie van sport en stijl volledig illustreert.

winnaar van de iF Design Award

L'étonnant BYD SEAL est un véritable chef-d'œuvre de design inspiré de l'océan, doté d'une partie avant en forme de X qui respire la sportivité et le style. Il est fier de recevoir le très convoité iF Design Award, consolidant ainsi son design et son innovation supérieurs.

Plus brillant que jamais

De koplampen zijn voorzien van unieke dubbele U-vormige lichtclusters die verspringend zijn geplaatst voor een stereo-effect. Zie de weg als nooit tevoren en ervaar een veiligere en aangenamere rijervaring. De vorm van het achterlicht is gerangschikt in een puntmatrix en loopt door de hele staart.

Draaibaar touchscreen

De middenconsole is voorzien van een 15,6-inch multimedia-touchscreen met rotatiefunctie om het rijden gemakkelijker en aangenamer te maken.

Kom meer te weten

Panoramisch zonnedak

Panoramisch zonnedak

Geniet van de schoonheid van het buitenleven met een panoramisch zonnedak. Voel de vrijheid van een open lucht en geniet van het natuurlijke licht dat het interieur van uw auto vult.

Draaibaar touchscreen

De middenconsole is voorzien van een 15,6-inch multimedia-touchscreen met rotatiefunctie om het rijden gemakkelijker en aangenamer te maken.

Draaibaar touchscreen
Geïntegreerde sportstoelen

Geïntegreerde sportstoelen

De geïntegreerde sportstoelen zijn ontworpen op basis van ergonomische principes om het comfort tijdens uw rijervaring te maximaliseren. De verwarmde voorstoelen zijn elektrisch verstelbaar om aan uw wensen en voorkeuren te voldoen voor een aangenamere rit.

Slimme opslag

BYD SEAL beschikt niet alleen over een ruime kofferbak van 400 liter achterin, maar beschikt ook over een extra opbergruimte van 53 liter in de kofferbak vooraan met deksel. Dit biedt een slimme en praktische oplossing voor al uw reisopslagbehoeften.

Slimme opslag

Opladen

Snel opladen is geen probleem. U kunt uw BYD SEAL in slechts 26 minuten opladen met een DC-capaciteit van 150 kW (van SOC 30% tot 80%). AC 11kW maakt thuis opladen handiger en eenvoudiger.

Prestatie

Maak u klaar voor een spannende roadtrip met uw BYD SEAL! De versie met vierwielaandrijving is uitgerust met een krachtige elektromotor van 390 kW en accelereert gemakkelijk van 0 naar 100 km/u in slechts 3,8 seconden, een werkelijk opwindende rijervaring die u zeker zal verbazen.

Kom meer te weten

CTB-technologie (cel-tot-lichaam).

CTB-technologie (cel-tot-lichaam).

BYD SEAL is het eerste model dat is uitgerust met in eigen huis ontwikkelde CTB-technologie. De baanbrekende technologie integreert de Blade Battery naadloos in de carrosserie van de auto, waardoor een sterke ‘sandwich’-structuur ontstaat die een opmerkelijke torsiestijfheid van 40.500 N.m/° kan bereiken, vergelijkbaar met die van luxe auto’s. Met CTB-technologie is de Blade Battery meer dan alleen een energiebron. Het is ook een structureel onderdeel dat aanzienlijke krachten kan weerstaan.

iTAC-systeem (intelligence Torque Adaption Control).

De BYD SEAL gaat nog een stap verder met de nieuwste iTAC-technologie. Met iTAC is het herstel van de voertuigdynamiek verder geëvolueerd dan de traditionele methoden voor krachtafnamereductie. In plaats daarvan wijst het op intelligente wijze het aandrijfkoppel toe, waarbij gebruik wordt gemaakt van koppelverschuiving, passende koppelreductie en negatief koppel. Dit geavanceerde systeem minimaliseert of elimineert op efficiënte wijze slippen, waardoor het volledige potentieel van het vermogen van het voertuig wordt benut. Het verbetert niet alleen de veiligheid, maar verhoogt ook het algehele rijcomfort, waardoor een soepele en veilige rijervaring wordt gegarandeerd.

iTAC-systeem (intelligence Torque Adaption Control).
CTB-technologie (cel-tot-lichaam).

CTB-technologie (cel-tot-lichaam).

BYD SEAL is het eerste model dat is uitgerust met in eigen huis ontwikkelde CTB-technologie. De baanbrekende technologie integreert de Blade Battery naadloos in de carrosserie van de auto, waardoor een sterke ‘sandwich’-structuur ontstaat die een opmerkelijke torsiestijfheid van 40.500 N.m/° kan bereiken, vergelijkbaar met die van luxe auto’s. Met CTB-technologie is de Blade Battery meer dan alleen een energiebron. Het is ook een structureel onderdeel dat aanzienlijke krachten kan weerstaan.

iTAC-systeem (intelligence Torque Adaption Control).

iTAC-systeem (intelligence Torque Adaption Control).

De BYD SEAL gaat nog een stap verder met de nieuwste iTAC-technologie. Met iTAC is het herstel van de voertuigdynamiek verder geëvolueerd dan de traditionele methoden voor krachtafnamereductie. In plaats daarvan wijst het op intelligente wijze het aandrijfkoppel toe, waarbij gebruik wordt gemaakt van koppelverschuiving, passende koppelreductie en negatief koppel. Dit geavanceerde systeem minimaliseert of elimineert op efficiënte wijze slippen, waardoor het volledige potentieel van het vermogen van het voertuig wordt benut. Het verbetert niet alleen de veiligheid, maar verhoogt ook het algehele rijcomfort, waardoor een soepele en veilige rijervaring wordt gegarandeerd.

e-platform 3.0

BYD SEAL is uitgerust met het geheel nieuwe BYD e-Platform 3.0, exclusief ontworpen voor puur elektrische voertuigen. Door de voordelen van intelligentie, efficiëntie, veiligheid en esthetiek ten volle te benutten, heeft e-Platform 3.0 tot doel de prestaties van NEV's op het gebied van veiligheid en lage -temperatuur-rijbereik en het verbeteren van intelligente rijervaringen, om efficiëntere en veiligere nieuwe intelligente EV's te bouwen.

BYD-bladbatterij

BYD is al meer dan 28 jaar een baanbrekende naam in de batterijindustrie. Onze nieuwste baanbrekende bladbatterij heeft een reeks extreme tests onder zware omstandigheden doorstaan, waardoor het een van de veiligste batterijen ter wereld is.

Kom meer te weten

Verbeterde veiligheid

Verbeterde veiligheid

De grondstof lithiumijzerfosfaat heeft een aantal gunstige eigenschappen: langzame warmteontwikkeling, lage warmteafgifte en geen zuurstofafgifte. De unieke platte rechthoekige vorm verbetert ook de koelefficiëntie en de voorverwarmingsprestaties. Blade Battery heeft de nagelpenetratietest veilig doorstaan zonder vuur of rook uit te stoten

Nagelpenetratietest

De spijkerpenetratietest wordt beschouwd als een van de meest rigoureuze manieren om de thermische oververhitting van batterijen te testen. Het doel is om een interne kortsluiting van de batterij te simuleren. Dit wordt meestal veroorzaakt doordat scherpe metalen voorwerpen van buitenaf bij een ernstig verkeersongeval de accu binnendringen. De Blade Battery heeft de nagelpenetratietest doorstaan, zonder rook of vuur uit te stoten. De oppervlaktetemperatuur bereikte slechts 30 tot 60°C.

Nagelpenetratietest
Geoptimaliseerde sterkte

Geoptimaliseerde sterkte

Elke cel, gerangschikt in een reeks in één pakket, dient als een structurele balk om de kracht te helpen weerstaan. De aluminium honingraatachtige structuur, met zeer sterke panelen aan de boven- en onderkant van de rugzak, verbetert de stijfheid in verticale richting aanzienlijk. Het is dit revolutionaire ontwerp dat de bladbatterij geoptimaliseerde sterkte geeft.

Groter bereik

Het ruimtegebruik van de Blade Battery is met meer dan 50% toegenomen in vergelijking met de traditionele batterijpakketten, die een verbeterde energiedichtheid bieden en een groter bereik leveren.

Groter bereik
Langere levenscyclus

Langere levenscyclus

Blade Battery heeft een lange levensduur van de batterij met meer dan 5000 laad- en ontlaadcycli.

's Werelds eerste in massa geproduceerde 8-in-1 elektrische aandrijflijn

BYD beschikt over uitzonderlijke verticale integratiemogelijkheden binnen de supply chain. BYD integreert 8 belangrijke componenten, waaronder VCU, BMS, MCU, PDU, DC-DC-controller, ingebouwde lader, aandrijfmotor en transmissie, waardoor 's werelds eerste in massa geproduceerde 8-in-1 elektrische aandrijflijnsysteem wordt geproduceerd, waardoor het ruimtegebruik aanzienlijk wordt geoptimaliseerd en energie-efficiëntie.

Standaard hoog rendement warmtepompsysteem

Een geavanceerd energiebesparend warmtepompsysteem is standaard. Het systeem werkt betrouwbaar bij een breed temperatuurbereik en is ontworpen om optimaal gebruik te maken van de restwarmte uit de omgeving, de aandrijflijn, het passagierscompartiment en zelfs de accu's. Het verbetert de thermische efficiëntie en vermindert het energieverlies bij verwarming of koeling. Daarom wordt het rijbereik bij lage temperaturen vergroot.

Abonneer je op onze nieuwsbrief en ontvang als eerste informatie over ontwikkelingen, evenementen en nieuwe modellen van BYD
Voornaam*
Achternaam *
E-mail*